ADELE

Dags för det stora avslöjandet för det här är vad jag köpte i tisdags. Tavlan "Adele" från älskade älskade Love Warrior som jag velat ha i 3 års tid nu. Hon hängde dock inte på min vägg mycket tidigare pga. prislappen, men nu har jag jobbat hela sommaren och tänkte köpa en fin present till mig själv som är totalt onödig men ändå absolut nödvändig på sätt och vis för jag blir så glad när jag ser denna, och lycka är det allra viktigaste vi har. Lycka och varandra. Jag vet inte om tavlor kan göra att ett lugn infinner sig i kroppen bara en ser på dem men lite så är det. Upphängningsanordning och allt medföljer också. Finaste tinget på jorden. Så pigga, nyfikna ögon som inte kan vänta på att få upptäcka världen, men samtidigt så lugn och samlad. Lite så vill nog jag också vara, precis som elefanten Adele.
 
Finast skulle hon vara på en helt vit vägg. Då skulle hon kunna ta ännu mer fokus. Just nu får detta duga dock, hon passar väldigt bra in i mitt rum ändå. I vardagsrummet här hemma sitter redan Love Warriors moodboard (se inlägg här) och sidan har så himlans fina saker som faller mig i smaken precis. Skulle kunna tänka mig prick allt för sakerna är så ombonade och känns så naturliga på något sätt. Som att rummet är skapta för tingen och inte bara tar plats. Nu har de tagit in märket i butiken Nice ute på Mariebergs Köpcentrum här i Örebro och då även Adele. Jag såg tavlan i en liten butik som låg på stan för några år sedan men den la ned och därmed försvann Adele från min fysiska närvaro. Nu finns hon med mig jämt. <3
 
mitt krypin+inredning, nya saker | |
Upp