BARNSLIGHETER

Hej gullon! Usch idag är jag trött. Bara lektioner i rent föreläsningsformat hela dagen, sedan testade jag på en ny dansgrupp runt fyra innan jag cyklade hemåt i regn och rusk (klagar dock inte, älskarrr regn och höst ju). Dansgruppen kändes jättebra, jazz är det. Imorgon ska jag prova på lyrisk, kanske börjar i båda, vi får se! Men jag blev helt slutkörd idag rent fysiskt så efter passet åkte jag till Ica och köpte glass, allt för att just nu kunna äta ett helt paket själv, mysa med Felicia och titta på favvo Harry Potter numero dos. 
 
Åhhh, mys deluxe osv. Kanske en aning småbarnsligt också men ibland blir en trött på det där med vuxensaker och vill vara fem igen. Enda fördelen är att jag nu kan äta hela det där paketet själv utan att någon säger åt mig. Lite bra att växa upp är det ändå. Och kakdeg i glass kan ju vara något av det bästa som gjorts. Tur jag inte visste att det fanns när jag var sådär liten, skulle antagligen gått bananas av sockerchock. Nej nu ska här sovas snart och ni får sussa sött så hörs vi imorgon, godnatt. <3
 
vardag | |
Upp