NYINFLYTTAT I RUMMET

Här kommer bilderna som utlovat! Och mai gahd vad ni måste vara trötta på pics på min underbara säng men den är fin, ok? Nu är den trettio centimeter bredare dessutom, tretti centimeter som gör att en plötsligt känner att en har mer plats än en någonsin kan tänkas behöva. Åh jag är så nöjd med denna hörna av rummet, lugnt och mysigareänmysigast!
 
När Adele flyttade in i mitt hem fick bland annat denna flytta till väggen ovanför sängen istället. Tanken är att det ska bli ett dussin porträtt på människor från hela världen här, vissa hysteriskt skrattande, andra ledsna som den här pojken, vissa seriösa. De olika aspekterna av en människas liv med andra ord, och då snackar vi varje människas aspekter, för alla är vi lika som bor på denna jord. Jag måste bara finna harmoni till att sätta mig ned med pennan i handen igen.
 
Hyllan som först sattes upp helt åt fanders snett är nu belamrad med fina ting plus all hudvård jag använder om kvällarna efter rengöring. Gillar att pyssla med det i sängen så varför inte bara ha allt där kände jag. Mina omega-3 piller är också väldigt nödvändiga, mitt enda fusk som vegetarian. Opsi, men det är livsviktigt ändå.
 
Hyllan har så många perks och de blir bara fler och fler. En kan ha datorn där när en checkar film, en kan ha den som frukostbord, en kan sitta och plugga här, och sist men absolut inte minst: en kan hänga sladdarna i konsollerna för att slippa leta reda på ändarna konstant. Det kallar jag perks. 
 
Och här har vi anslagstavlan. Bara roliga papper där, schema och papper från Skatteverket gällande kvarskatt. Yippie fast nä. Kul att bli vuxen hörde jag att det var. Det var det hele!
 
 
mitt krypin+inredning, nya saker | |
Upp