VÄRMEABSTINENS PÅ HÖG NIVÅ

 
En skulle kunna tro att jag är utomlands någonstans där det är 35 grader och sol när en ser det här and I most certainly wish. Är inne i någon period av sol-värme-utomlands-abstinens just nu och plågar mig själv genom att sitta och kolla på resor till Barcelona typ varje vecka fast jag vet att tiden till det antagligen inte kommer finnas förrän i höst. Egentligen var tanken att jag skulle åka nu i vår i några nätter, sen kom dans och musikal och skola och annat (läs livet) emellan, men tanken skaver lite just nu, minst sagt. Jaja, en får väl drömma så länge!
 
Bilderna är förresten från Blomsterlandet där jag var med mamma och köpte påskliljor och penséer igår. Våren är iallafall äntligen (snart) här till 100% och det är ju alltid något som är fint. Annat fint var Blomsterlandet där en kunde stå vid citrusträden och ta in doften från blommorna och drömma sig bort till varmare breddgrader en stund. Tips för att bota jag-önskar-jag-var-på-en-varmare-och-soligare-plats-sjukan litegrann!
 
annat | |
Upp