LONG TIME NO SEE

Nu har det gått över två veckor sedan jag bloggade och även om det känns ganska dåligt av mig så handlar inte den här bloggen om att prestera trots allt. Jag har helt enkelt haft lite för många andra saker som har surrat i huvudet och inte känt att bloggen varit prio nummer ett tyvärr. Får se hur det blir framöver, men just nu känns det kul att blogga igen och det bådar ju gott antar jag! Mycket har hunnit hända sedan vi sist hördes men det tänkte jag vi tar imorgon eller så, för nu ska jag dejta sängen efter en timmes gemu-plugg i ett numera julmysigt rum. Jag har hamnat i ett sånt där löjligt cozy mode när det kommer till julen i år? Känner att allt bara är så fantastiskt mysigt och härligt med levande ljus, lussekatter, gos, te, och allt sånt där. I helgen ska jag och Tomas faktiskt spendera all tid hemma hos honom för att baka lussekatter och vörtbröd mvh. glutenintolerant pojkvän som sörjer att han inte kan äta bullar och bröd, plus en flickvän som lider lite med honom. Mys ska det bli iallafall, och juligt. Första advent och allt ju! Godnatt bästa ni som fortfarande kikar in här, ni är guld <3
 
vardag | |
Upp