BADRUMSPLANER

 
I senaste numret av Allt i hemmet var detta uppslag med och jag som tidigare inte gillat Labyrinthyllan från Bruka särskilt mycket tänkte genast om för åh vad fint den är att ha i ett badrum, eller hur? Det var denna hylla som fick mig att inse hur lite jag gillar mitt lilla badrum som det är nu och som därav fick mig att vilja göra om cirka allt därinne. Det gröna kaklet och allt annat i repotaget kan vi skippa, men just hyllan är verkligen en dröm i ett badrum, himla praktisk men på ett lekfullt sätt! Gillar att den är i svart också, har blivit en sucker för allt som är svart inredningsmässigt på senaste tiden. 
 
Jag har faktiskt redan reserverat en av dessa fina hyllor på Nice ute i Marieberg när deras leverans från Bruka kommer i mitten av november. Det ringde jag och gjorde redan igår. Gissa om jag längtar att få hem den nu och kunna börja pyssla om därinne? Jag har även tittat ut en badrumsmatta jag ska köpa men den kommer också in i butik i november så nu är det bara att vänta alltså. Jag har dock redan bytt ut en hylla i mitt badrum i helgen, den jag köpte på Ikea, tagit ut en liten byrå som stod därinne osv., så projektet är redan i full gång! Jag behöver sånna här projekt i vardagen, det gör allt så mycket roligare. Att gå och fundera, visualisera hur det kommer se ut, planera, kika efter fina saker i butiker inredningsmässigt, det är något av det roligaste jag vet ändå.
 
mitt krypin+inredning | |
Upp