GALA FÖR VÄRLDENS BARN

Hej bästa ni! Jag är meget trött just nu pga. lång dag. Jag har inte gjort särskilt mycket egentligen men det kanske är just det en blir som tröttast av? Det var skoldag som vanligt och därefter cyklade jag upp mot Conventum för genrep och föreställning för Världens Barn-galan här i Örebro. Jag dansade dock bara 1,5 nummer och därav fanns det flera timmars dötid därimellan med repetitioner och föreställning. Men jag har fina danskompisar och en kämpig bok som höll mig sällskap. Galan i sig gick bra, en massa barn i olika åldrar var också på scen, elever från Kulturskolan spelade och sjöng + att Boris Renée var med. Väldigt proffsig och ödmjuk som artist, krossade den där bilden av hur diviga somliga artister är litegrann. Väldigt fin kväll och jag fick ju göra det jag gillar allra allra mest, att stå på scen, så en ska inte klaga!
 
 
Och ja, jag har inte bloggat på över en vecka, men livet har varit lite motigt med mycket tankar och funderingar hit och dit. Så är det ibland och så funkar även den här bloggen, den är ju på något sätt en spegling av mig per definition. Godnatt och kram på er <3
 
vardag | |
Upp