ÅRETS SISTA DAGAR

Nu är jag och mamma hemkomna från Stockholm efter vår visit på cirkus 30 timmar. En hinner göra på tok mycket mer än en tror på så pass kort tid dock! Gå på musikal, fika, shoppa (en massa grejer i ultraplural, mest på Lush som hade rea? Bästa grejen någonsin), käka tapas, sova jättelänge i jättesköna hotellsängar, äta jättemycket hotellfrukost, shoppa lite till, åka tunnelbana, göra söder osäkert, gå därifrån ända till centralen igen, äta pizza och sen sätta sig på tåget tillbaka till Örebro. Det kallar jag fina dagar. <3 Bästa är även att Urban Outfitters har öppnat i vår huvudstad igen, fast på Regeringsgatan denna gång! Stor tumme upp! En annan bra grej är hur mycket pengar jag tjänat (tjänat, inte sparat lol) genom att handla på mellandagsrean nästan enbart denna tripp! Och att jag fick tag på en beige oversize rock! Och en grå halsduk! Och en mössa (finally, letat med ljus och lykta efter en jag gillar i 2 månader)! Och en svart jeansjacka (oj som jag velat ha en såå länge nu)! Bara braiga saker alltså. Plus lite till och allt från Lush. Mmh. 
 
Det blev himlans bra sista dagar på år tvåtusensjutton ändå. Tänker att ett inlägg i bilder från sthlm kommer upp inom de närmsta dagarna med. Och kanske ett inlägg med bilder på min lägga i Bjärnum, för det har jag inte gjort något ännu (?). Jag tog jättefina bilder med Josefs mobil när det var julpyntat iaf, synd att inte visa. Och en sån där obligatorisk tillbakablick över året som varit, ano 2017 det vill säga, kommer också upp. Det låter som fina planer här på bloggen. En fin dag väntar mig imorgon för övrigt. Jag jobbar kanske (hoppas inte pga vill vara ledig) men sen ska vi iaf klä upp oss lite, jag och bästa människan aka pojkvän och åka på nyårsmiddag till Lillån med hela hans kompisgäng. Det blir bra det! Hoppas ni får en fin dag imorgon ni med!
 
vardag | |
Upp