SATURDAY

Igår var en fin dag i min mening. Jag var helt ledig, jobbet ringde alltså inte vilket var väldigt skönt. Jag startade dagen med en smoothie-bowl gjord på avokado, spenat, banan och havremjölk toppat med chia och banan. Så fruktansvärt konventionell grej att se på en blogg men det är bättre än att äta sötad yoghurt med ett ton socker i på morgonen så jag föredrar det här. Åt det hela ur mina finaste skålar från Tine K Home som jag fick av mormor i julklapp. Ser jättebasic ut på bilden men jag tycker om dem himla mycket, får ta bättre bilder på dem och visa!
 
Dagen fortsatte på det gröna spåret, och då solen sken åkte jag och mamma ut till Tant Grön för att kika lite och ta en fika. Det var längesedan vi spenderade tid med varandra på det här sättet kändes det som, jättemysigt! Jag drack förövrigt bästa teet någonsin, vit variant med smak av päron och ingefära, som jag är en riktig sucker för.
 
Finaste mamma <3 Med oss hem fick vi en ny väggklocka till köket också som passade toppen till tapeten vi har där!
 
Kvällen spenderades sedan i soffan framför TVn som ni redan vet. Hade alltså inga måsten alls under hela dagen, och trots att jag är stressad över precis allt just nu behövde jag det tror jag. Idag ska vi ut till Kvarntorpshögen och övningsköra igen. Det går framåt måste jag påstå, och kul är det också! Sen ska jag plugga är tanken. Kram på er!
 
vardag | |
Upp