SKUGGOR AV JANUARI

Jag är beroende av tre saker på denna jord för tillfället: att dansa, Kobra på SVT och Pinterest. Det sistnämnda gör mig genuint lycklig i själen, inspiration deluxe precis varje dag. Här är några av januaris hittills pinnade bilder:
 
Mycket kristaller, för att mätta mitt behov av vackra stenar och mineraler I guess, ögon i overload för att det kanske är något av det finaste som finns (finaste ögonen har Tomas dock), blommor, helst överallt, plus en massa glitter. Glitter är så fint. Det finns en teori om att vi människor dras till saker som glittrar och glimmar för att det påminner oss om vatten, som vi ju måste ha för att överleva. Gillar den tanken; att vi behöver glitter i våra liv. Fint är det i alla fall. Vill ha glitter i ansiktet på LiveNight. Känns som om det kommer gå bättre då lol. Så det ska jag ha är planen. Det känns bättre inför LiveNight nu förresten. Jag har fått in trummaskin och allting nu och det går väl bra antar jag. Kan, det kan jag i alla fall. Och det kan du med, om en bara vill.
 
annat | |
Upp