18°

Jobb stodd på schemat för mig idag och jag tog mig igenom timmarna i allmän trötthet mellan gäspningarna, mest för att vi ställde om klockan inatt kanske, dunno. Det där med omställningen påverkar en del ändå? Annars har det varit sommarvarmt i Örebro idag, och när jag klev ut från sjukhuset kände jag them summer feels på riktigt. Såg till och med en kille med shorts liksom. Jag har faktiskt fått mitt vikarieschema för i sommar från jobbet och jag diggade det ganska mycket. Jobbar mer eller mindre heltid i sju veckor vilket innebär mycket timmar (som gör min plånbok glad), men är ledig 1,5 vecka efter studenten vilket känns skönt! 
 
Med tanke på värmen och att solen gick ned så sent idag tog jag årets första läspromenad på kvällskvisten och oh vad jag gillar det, så rofyllt på något sätt. Kändes dock sjukt konstigt att det var ljust så länge, en glömmer ju nästan bort att det faktiskt finns en sol och långa fina kvällar i det här landet om vintrarna. Tacksam för att vi går mot ljusare tider är jag dock och hur mycket jag längtar till sommaren ska vi inte ens prata om. Nu ska jag plugga en stund och sedan sova för att vakna upp till en förhoppningsvis lika fin dag imorgon! Då börjar LiveNight-veckan också för på lördag kör vi! 19:20 på Tegelbruket här i Örebro kan en se mig loopa loss på scen. Det blir intressant! Kram.
 
vardag | |
Upp