GENERALREPETITION

Prick nu sitter jag bakom scenen under genrepet inför dansföreställningen. Tänk att det kanske är sista gången jag står på den här scenen? Hope not. 
 
Dagen har varit lång och jag har både hunnit med att klippa mig, skriva lite uppsats, hämta min studentmössa (först då insåg jag att jag tar studenten nästa vecka?), köpt fluga+näsduk inför balen på fredag till Josef (bättre att ta det i egna händer så det kanske blir rätt i alla fall, puss Josef). Sen har jag ju repat dans sedan 13 också. Jag är med i fyra nummer i år så det är en hel del ombyten - och stilar också för den delen. Det är dock roligt med omväxling! Nu ska jag upp på scen och köra det sista numret, vilket även råkar vara mitt favvo. Sådär lyriskt, stillsamt och vackert i ljusa, lösa kläder med mycket hopp. Sånt en gillar att dansa helt enkelt. Ha en fin kväll ni med, puss.
 
vardag | |
Upp