INKÖP FRÅN MALMÖ

Trots studentplånbok kan en ju inte låta bli att shoppa lite när en besöker Malmö som vi gjorde i lördags, så lite nytt fick hänga med mig hem till badrummskåpet, plus en glasflaska från Granit. Prick alla i klassen tycks dricka ingefärsshots, så känns det i vilket fall, och för att följa med strömmen har jag planer på att göra en egen sådan. Sen kan jag hälla upp den i flaskan, förvara den i kylskåpet och ta en sipp varje morgon. Som en gammaldags mjölkflaska, blir nog fint i kylen. Om en nu tänker på att det ska vara fint där med. Sån är jag i alla fall...
 
Jag fick även äntligen tag på min älskade rengöring från Origins. Clean Energy kan vara min favorithudvårdsprodukt någonsin. En olja som löses upp till en mjölkliknande konsistens vid kontakt med vatten - perfekt att tvätta bort smink med, eller tvätta ansiktet med på morgonen då den är väldigt mild. Doftar av spa och citrus, underbar att blöta en tvättlapp i varmt vatten och tvätta bort den från ansiktet.
 
Felicia vill vara med överallt, även när jag ska ta kort till bloggen. Hon verkar dock trivas i lägenheten, hon känns mycket piggare och mer tillgiven.
 
Jag kan ju inte heller gå in i en Lushbutik utan att köpa något. Kan någon det? Jag hade med mig 5 tomma burkar som jag kunde byta ut mot en ansiktsmask, himla smart grej det där. Valde Cosmetic Warrior pga har aldrig testat och den skulle vara väldigt djuprengörande. Min hy har gåt bananas sedan jag flyttade ned till Skåne, så mycket nya vanor antar jag och den hinner inte med i svängarna. Därav fick även en tub Grease Lightning följa med hem, fylld med massa tea tree för att förebygga orenheter och sånt där annat oönskat. Det var mina inköp det!
 
hudvård & andra produkter, nya saker | |
Upp