UNDER KÖRSBÄRSTRÄD

Morgonen var tuff idag. Jag vaknade och kunde knappt andas. Men jag tog mig till BA ändå. Jag är stark, det måste sägas ändå. 


Igår anlände ännu fler klassisar i Gbg för Balettakademiens audition idag. Återigen hamnade vi under körsbärsträden på Järntorget efter provet för att hitta nånstans att äta/ta det lugnt. Idag blommade de till och med! På tredje lång satt vi när resultaten publicerades. Provet kändes bra idag, jättebra faktiskt, men det är ju ingen garanti. Men där stod mitt nummer. Jag kom till dag 2. Jag har velat gå där sedan jag var 13 år. Det är så stort det här. Wow. Att komma hit var mitt drömscenario. Att ta sig längre, till dag 3, är svintufft. Men vi får se. Jag är så jäkla stolt över mig själv ändå. Auditiondag nummer fem i ordningen imorgon då. Let's go. 


vardag | |
Upp