GÅ VIDARE

Fredagskväll utan minsta tillstymmelse till fredagsfeeling. Få gånger har jag varit så trött som jag är nu. Helt avtrubbad. Det tar enormt på psyket det här med auditions. Problemet ligger dock inte i det. Den grova ångest som jag haft de senaste dagarna beror inte enbart på det, även om det såklart gör den tusen gånger värre. Jag vet inte varför den lagt sig som ett täcke över mig. Eller, jo, det kan nog vara den här stan. Den här jävla stan. Vårshowsskämt åt sidan. Den är så mycket pappa. Göteborg. Alla på spårvagnen pratar som honom. Allt är han på något vis. Och jag får svårt att andas. Jag saknar honom så jävla mycket.

Jag traskar runt i området Love bor i för att skingra tankarna. Funkar sådär. Jag gick dock vidare alla tre dagar på PAS till slut. Det är fint. Jag är så stolt över mig själv, någonstans djupt därinne iaf. Det kändes helt ok bra på sista provet idag. Nu är det bara att vänta och se, beskedet kommer på mejlen nästa vecka. Nervöst! Och imorgon börjar audition till BA. Ingen rast ingen ro. Ska försöka sova lite däremellan bara. Godnatt. 

vardag | |
Upp