MÅNDAG MORGON

Det är måndag och jag är ledig - hallelujah. Det har firats med sovmorgon och frukost i Malis flaggas färger (ja, jag googlade det, kan typ 10 flaggor max på rak arm). Är så tacksam över att diskjobbet är klart, så himela bra och skönt. Efter jobbet igår kom Alice och hämtade mig i bil, nytaget körkort och allt (körde faktiskt bil jag med för första gången på 11 månader härom veckan och måste säga att det gick mkt bra)! Vi lagade middag och kollade AHS, mys deluxe. Idag står packning på schemat. Att packa alla kläder känns som en mardröm men måste ju göras. Hur jag fick med mig allt hit går över mitt förstånd. Ska även hämta ut paket som kommit då jag köpt en vinterjacka. :-) Det har ju varit så kallt på senaste tiden så jag tänkte varför inte? :-) Här ligger en steget före. 
 

Jag ska även kolla ny soffa med mamma och fika med Lovisa. Ska träffa massa vänner nu sista dagarna i Öret, och det är mys men lite stressigt och hade behövts bra mycket tidigare än nu. Sen, på torsdag, flyttar jag till Gbg. Om prick en vecka börjar jag PAS. Det är så blandade känslor inför allt det där. I huvudsak känner jag dock bara att jag inte orkar just nu. Jag orkar inte börja om i en ny stad, igen, med massa nytt folk jag inte känner än. Kul, ja, men jag orkar inte. De senaste dagarna har sömnen blivit sämre igen och ångesten kommit tillbaka allt mer och jag får ingen lust. Idag vaknade jag upp och allt känns skit till exempel. Men jag ska göra det här, måste göra det här känns det som. Så tar första steget dit nu och börjar packa. 

vardag | |
Upp