QUEEN

Silvana kan vara den coolaste på jorden, beskrivs som en naturkraft för det är vad hon är, på riktigt. Så jäkla ball. Häftigt att se henne såhär första kvällen i Götet med. Konstig grej att jag ska stanna här nu, att jag ska bo här nu. Men det känns bättre nu när jag är här, stort nästan faktiskt. Det är skönt, att det lättat lite mer. Tänk att bo i storstad, wow ändå. Lite taggad ändå på något sätt, på att gå på föreställningar, konserter, dansa, dra till stadsbiblioteket haha. Sant dock. 
 
Åh så mycket styrka och kraft i en människa, fint att se! Nu ska jag sova för imorgon väntar flytt hela dagen upp till 6:e våningen i jätteliten hiss som inte tar mycket vikt alls med risk för att stanna. En massa trappor att kånka upp grejorna för med andra ord. Men innan dess ska jag dejta kudden i sju timmar iallafall. Natti.
 
vardag | |
Upp