FINA LJUS

Igår var jag på julmys på Donsö hemma hos Charlie och Rebecca med en hel drös fina vänner, och som vanligt när jag trivs i det sällskap jag är i tog jag inga bilder alls under hela kvällen. Men vi bakade pepparkakor och lussebullar och drack massa glögg och julmust och gjorde allt sånt där som hör till, jag lovar. Det finaste kanske var turen dit dock. Nog är det lite krångligt att ta sig ut till öarna, eller tidskrävande åtminstone, men det är nästan värt det för åh vad det är vackert. Helt otroligt. Och stilla och fridfullt. 
 
Vi åkte dessutom dit i solnedgång. Kan det bli finare? Min absoluta favorittid på hela dagen. Jag har sett på tok för lite solnedgångar under hösten eftersom jag oftast är i skolan 24/7. Det blir fler soluppgångar när jag åker till skolan i så fall faktiskt. 
 
Söter. Jag älskar himlen så himla mycket. Synd att den ofta är så trist här i Göteborg, som idag, helt grå, som ett täcke över staden. Då är sånt här fint att få se ibland dock! 
 
vardag | |
#1 - - Angelica Wåhlin:

Vilka vackra bilder, otroligt vackert ljus!

Upp