JAG SOM INTE ENS HAR ETT BADKAR

Den senaste veckan har jag lyckats samla på mig en hel drös badbomber/oljor/bubbelbitar från Lush på mystiska grunder, jag menar, i min etta har jag ju inte ens ett badkar. Två fick jag av Alice, någon köpte jag i Malmö för att använda nu på lovet, och de övriga kan Lush rea stå för. Är det 50% rabatt på dem tycker jag faktiskt inte en kan anklaga mig öht.
 
En hel del bubbelbitar bland dessa, något jag inte brukar gå för men julsortimentet finns bara en gång om året och då ville jag passa på då vissa av dessa tillhör mina favoritdoftfamiljer (långt ord) från Lush (allt därinne tillhör oftast en sådan så gillar du en produkt är chansen stor att en hel del annat därinne doftar likadant!). Den lila med snöflingan har prick samma doft som min favoritduschgelé från Lush - Plum Rain. Jag vet att jag nämnt den här innan, helt fantastisk doft av just plommon och regn, hur konstigt det än låter. Himmelsk dock, väldigt fräsch. Candy Mountain doftar Snow Fairy för er som diggar Lush och juldofterna, sött som socker med andra ord! Och månen tyckte jag mest bara var väldigt vacker så den slank ned i korgen som av en händelse den med. Ops.
 
Denna har blivit min nya favoritbadbomb efter att de tog ur både Yoga Bomb och Blackberry Bath Bomb nu i höstas. Shooting for the Stars tillhör dock julkollektionen så den försvann ju nu efter jul. Just därför köpte jag extra redan i början av december! Fantastisk - doftar kola och vanilj, vattnet blir turkosblått och guldglittrigt med stjärnor av badolja sm flyter runt på ytan. Hur bra låter inte det? Hoppas hoppas den kommer tillbaka nästa jul.
 
Over and Over-bomben har jag redan använt när detta skrivs faktiskt, och jag diggade den massor. Bomben skapade ett rosa och gult skum innan vattnet blev varmt oranget! Sakura är en badbomb jag fick av Alice som doftar blommigt och fräscht. Jag vet att den ska vara väldigt vacker i badet med, mycket roligare då ju! Av henne fick jag också den rosa och gula badoljan, en favorit som återkommer i mitt badrum pga doften, söt och varm. Jag köpte även en till badolja, fast en jättestor i form av en ängel, enbart för att den var väldigt vacker, plus att den glittrade. Ni vet vad jag tycker om just glitter.
 
Mamma har visserligen ett badkar, men bara i ganska exakt 4 månader till, sen flyttar hon till ny lägenhet som enbart inkluderar dusch. Suck, både å mina vägnar och hennes. Jag har ju dock Josef, får inte glömma det. De har ju badkar (i finaste badrummet ever dessutom) så jag får passa på under loven!
 
hudvård & andra produkter, nya saker | |
Upp