BIRTHDAY KID

Igår fyllde jag 21! Och oj vad mycket äldre jag känner mig. Nej, inte alls, men en födelsedag är en födelsedag. Lite märkligt är det dock. 21 känns lite mer vuxet. Men det är väl det en börjar bli ändå.
 
Jag vaknade på morgonen till ja må ho' leva och väl i skolan fick jag kladdkaka som Love bakat, plus ett pimpat skåp med ballonger och serpentiner. Finaste vännen!
 
Skoldagen därefter var meget bra - ovanligt bra faktiskt! Vi sjöng gospell på kören med nya sångpedagogen Isabell, vilket var så himla kul! Och på eftermiddagen dansade vi modernt till Beyoncé - gissa om jag var lycklig?
 
Så efter skolan hade vi bestämt att jag, Kajsa och Lovisa skulle till sjön och bada, min födelsedag i all ära. Sedan hade jag egentligen inga fler planer för kvällen. De hade varit lite märkliga under dagen och det var himla viktigt att vi kom ned till den där sjön av någon anledning. Så kom vi dit och där väntade alla mina favoriter här i Bjärnum! De hade fixat en överraskning med mys och grill med allt det jag gillar på bryggan. Hur fint är inte det? Åh. <3
 
Självklart badade vi med, iallafall några stycken. Och det var riktigt varmt i sjön till min förvåning, så en kunde faktiskt bada på riktigt, inte bara doppa sig.

Himla fin födelsedag! Tacktacktack för fina vänner. Extra fint är att jag kommer bo i samma stad eller väldigt nära allihop i höst - jag tackade nämligen ja till min plats på Performing Arts School igår och jag kommer alltså flytta till Göteborg i höst istället. Magkänslan sa det och det känns jättebra. Så himla taggad! Mest på att få dansa dansa dansa tills jag knappt kan gå typ. Det bli bra. Plus att jag kommer ha Love, Kajsa och Lovisa i samma klass i tre år till. Hur bra är inte det? Jättebra.
 
vardag | |
Upp