FOTBOLLSTURNERING

Idag var det som sagt fotbollsturnering! 4 lag skulle spela, totalt 9 matcher á 10 minuter.
 
Uppvärmning. Alla var så glada och taggade och jag kan känna att jag kanske missat nått här. Jag har aldrig gått igång på lagsporter, eller sport över huvud taget. Jag förstår nog inte riktigt den där känslan, mycket för att jag själv aldrig upplevt den antagligen.
 
Elin anordnade alltihop! Som hon tjatat om att till slut få till den här turneringen.
 
Vi var några som bara satt och titta på också, bland annat Alexander!
 
Och Klara! Alltså hennes hår. <3
 
Jag tröttnade dock ganska snabbt, så jag åkte och handlade en snabbis. Tog kort på inhandlingen då den var så typisk mig om jag enbart ska handla åt mig själv. Äter som en kanin lol. Efter handlingen hämtade jag min bok, och låg vid sidan om planen och läste samtidigt som jag höll lagom koll på matcherna.
 
Efter dryga 3 timmar hade ett vinnarlag korats och alla tappra spelare radade upp sig för en bild. Klassen och SLP:arna och några respektive - kul! Nu har jag packat en massa mer, tagit sista fina bilder på min lägenhet, och ska åka på grillkväll vid Kroppedamm. Ni får ha det så bra!
 
vardag | |
Upp