✈️LAS PALMAS✈️

Long time no see och under tiden har jag hunnit åka ända till Gran Canaria på vad som antagligen skulle räknas som en weekend (vem åker ens ända dit i 4 nätter? haha) och tillbaka. Himla fin resa med människor jag tycker om en massa, timtals i solen för att bränna sig, tapas i överflöd, bad i havet i vågorna och dans! Resan började dock i total stress och panik påväg till flygplatsen och i Las Palmas där vi bodde var vädret kasst så vi flydde till andra sidan ön på dagtid för att söka (och finna!) solen. Jag tänker dock att vi tar allt i ett - eller flera med tanke på mängden bilder från resan - annat inlägg. Jag ville mest säga hej nu!
 
Felix hade designat och tryckt upp tröjor inför resan också förresten! Turisternas turister javisst! Som dessutom bad en okänd man ta en gruppbild på oss i nämnda tröjor där på stranden. Konsten att smälta in i en kultur osv.
 
Med något mer färg (vissa mer andra mindre, vissa rödare än andra och jag pekar på mig själv) är vi nu hemma sedan igår och taggar ny vecka i Bjärnum. Det är inte många kvar nu... Måndag till onsdag är det audition till skolan med auditionshower och allt vad det innebär för oss i klassen. Ska bli skönt att sitta i den andra sitsen under en audition efter vårens strapatser på den fronten. En massa nytt folk på skolan också ju - kul! Plus att jag ska kompa de sökande innan de går in till sina sångprov. 20 låtar let´s go.
 
resor, vardag | |
Upp