STRANDDAGARNA GÅR MOT SITT SLUT

Hej! Tänk vad fort 2 veckor kan gå, men hur länge det ändå kan kännas som! Idag har vi gjort vår sista heldag här - lite tråkigt men på något sätt ändå skönt. Jag längtar hem. Att ligga och lata sig går inte att göra alltför länge i min mening, även om det varit underbart här. Igår var vi dessutom ute med båt på havet och hade det allmänt superbra, men det skriver jag om i ett separat inlägg när jag har tillgång till internet på en dator igen. Tänk att jag mobilbloggat alla dagar här? Att det gått så bra ändå förvånar mig! 


Idag har vi legat på stranden mest hela dagen, och en sväng vid poolen med framåt eftermiddagen. Som de flesta andra dagar alltså. Och promenerat lite på stranden och bränt mig lite. Som de flesta andra dagar som sagt! Jag har dock hunnit få både färg och fräknar här för en gångs skull, fint! Nu väntar middag och packning, plus att vi till och med hinner med några timmar i solen imorgon med innan planet lyfter framåt kvällen dominikansk tid. Kram! 


resor | |
Upp