DISCOVER WEEKLY

Kanske världens bästa påhitt det där. Nästan så att en går och blir religiös i ens dyrkan gentemot Spotify tack vare detta; Veckans Tips. Hur bra? En massa låttips vareviga vecka, alltihop baserat på vad just du brukar spedera tid på Spotify och lyssna på. Jag hittar alltid några guldkorn varje vecka och riktigt njuter de veckor jag har tid att faktiskt sitta och gå igenom hela listan från topp till botten på jakt efter just de där topparna (händer alltid lite för sent in på småtimmarna när musik är ett bättre alternativ till sömnen). Ibland dalar ju listorna dock och jag hittar inte riktigt något som passar, men hallå, allt kan ju inte vara perfekt heller? Vad tråkigt livet vore då! Plus att spellistan baseras på allt du senast lyssnar på, så är listan kass? Ja, då är det ju i grunden du som lyssnat på dålig musik, haha. Här är mina favvisar från denna veckas 30 låtar:
 
- Something About You (ODEZA REMIX)//Hayden James
 
- Runaway(Live Resolution Tour)//Matt Corby (föralltid älskad.<3)
 
- Boris//Lo-Fang (skönaste, speciellt i slutet!)
 
- Woman//City and Colour
 
- All the Pretty Girls//Kaleo
 
- From Gold//Novo Amor
 
(Allt är självklart länkat om ni trycker på låtarna!) Jag måste ha lyssnat på grym musik hela förra veckan för listan var tha bomb verkligen med såå mycket bra och värt att ta en titt på! Ära vare Spotify, i höjden osv. 
 
musik | |
Upp