BÄSTA JIMMY PÅ PURE

Mitt hår har varit kaosartat i månader nu känns det som, iaf i flera veckor. Jag avskyr när håret blir långt kring öronen och i nacken, usch. Men imorse var jag hos Jimmy, som förmodligen är stans bästa och trevligaste frisör och person, och jag gick ut med lugg igen! Trivs bäst i det under hösten/vintern, dunno why. Salongen är så fin också, med högt i tak, gråspacklade väggar, ljuskronor, persiska mattor och annat vackert. Jag gillar att gå dit helt enkelt och bli lite ompysslad samt snacka strunt i en timme!
 
Planen var att jag skulle färga håret mörkgrått när jag kom hem från frisören. Har köpt grejer och allt för att göra det, men jag tyckte det var så fint nu så jag har inte gjort det än. När en har lugg syns ju inte utväxten lika bra så jag stör mig inte på att min naturliga hårfärg har börjat växa en bit längre. Vi får se, jag kanske är mörkt gråhårig om några dagar. Då syns även randen vid örat som Jimmy tyckte var kul att skapa med en rakapparat mer, just nu är det för ljust för att den ska synas nästan och det är ju synd!
 
vardag | |
Upp