KVÄLLSPROMENIX

Bilderna är från igår kväll när jag och Tomas gick ända till Wadköping på promenad. Himlen var ett skådespel och mars-Sverige visade upp sig från sin bästa sida antar jag. Det var fint. På lördag ska jag ha glitterstenar i ansiktet på scen, det är fint det med. Och helgen därpå söker jag folkis utanför Malmö - musikal såklart. Lite läskigt men jag och mamma ska ta en weekend i Malmö och bo på hotell när jag söker. Provet tar ju inte lång tid alls så vi har mycket fritid så att säga - jag tror det kommer bli en mysig helg med andra ord. Jag har knappt varit i Malmö, inte på mångamånga år i vilket fall, men jag har hört att det ska vara en fin stad så det blir bra att strosa runt där i några dagar. Och det kanske blir en väldans massa dagar längre fram, om jag nu flyttar nedåt i landet i höst - den som lever får se!
 
vardag | |
Upp