FALL

Nu är det höst på riktigt. Krispigt i luften, löv på marken och mycket tedrickande. Det är rätt skönt ändå, mysigt sådär! Precis nu har jag haft min första körlektion på körskola ever, i Hässleholm. Att ta körkort under mitt Bjärnum-år är en väldigt bra idé osv. Det gick bra dock, jag hade en väldigt mjuk körstil tydligen. Usch, snart ska det där körkortet vara mitt iaf. 
 
Nu är det helg och solen lyser. Jag har fått låna Lovet kashmirsjal och funderar  på att eventuellt ta den. Skämt åsido, behöver få tag på en egen någon gång. Ikväll är det fest med utklädnad på H. Alla ska vara något på bokstaven H, kul grej! Vet ej vad jag ska vara än, men jag och Johanna ska rota igenom skolans enorma kostymförråd efter inspo när jag kommer tillbaka till Bjärnum! Ha en fin kväll ni med! 
 
vardag | |
Upp