1 ÅR SENARE

Ikväll är det exakt ett år sedan jag stod på scen på Tegelbruket med min looper (som jag knappt rört sedan dess... synd!), den där elgitarren som gjorde mig rätt obekväm och med en massamassa glitter och stenar i ansiktet. För exakt år sedan var det LiveNight. Oj vad tid jag lade ned på det och oj vad nervös jag var precis innan jag skulle gå upp på scen. Och oj vad kul det var när jag väl stod där, oj vad bra jag var och oj, jag är ganska cool ju. Ni får videon här om ni inte sett den tidigare! 
 
 
Jag måste dock säga att jag utvecklats sjukligt mycket röstmässigt under året som gått. Jag har ett mycket bredare register idag, jag kan sjunga stabilt i bröstklang, belta osv osv. Jag är med andra ord mycket mer teknisk nu. Fint att se sin egen utveckling!
 
Ett år går så himeeela fort, samtidigt som så otroligt mycket har hänt. Inte bara rösten har utvecklats utan jag som person har också växt. Jag lär mig så mycket om mig själv just nu. Det blir nog så då en bor själv, flyttar till en ny ort och träffar en massa nya fina människor!
 
guldkanter, vardag | |
Upp