ATT SOVA UT

Godmorgon fina ni. Det är kanske inte morgon längre iofs, men för mig som vaknade för cirka en timme sedan kan det nog fortfarande definieras som det. Idag har jag sovmorgon och det uppskattas, trots att jag vaknade vid 7 av att katten gjorde sig påmind om sin existens, och senare vid halv nio då grannen bestämde sig för att plinka på sitt piano. Tur att jag lyckades somna om. Inte för att jag somnade toksent igår eller så men ändå. Igår kväll var tvärtom jättefin! Vi var ett gäng som åkte till Hässleholm i kvällssol, handlade, för att sedan laga middag, snacka och till slut göra spontana dramaövningar hos Alexandra. Jag har nog inte skrattat så mycket som då på väldigt väldigt länge, sådär så en får ont i magen till slut. Fina människor omkring en är guld värt.
 
Sovmorgon idag innebär massa frukost som tar massa tid att äta, framför Bonusfamiljen. Har missat nästan hela säsong 2 så ska kolla ikapp lite nu är tanken. Vid halv fyra ska jag vara i skolan och ikväll kör vi näst sista föreställningen. Det känns snopet att det så snart är över, sorgligt, tråkigt, men även bra på något vis. Det har fått haft sin tid liksom, och nu kommer något nytt. Så som livet har sin gång lite grann. Ha en bra dag nu ni med, kram!
 
vardag | |
Upp