BATHINGSUITS

Back in Bjärnum och låt oss säga att jag inte är förvånad. Bortskämd med sol i en vecka i Öret och så vaknar jag upp till en gråmulen himmel här. En kan nästan tro att det är ett skämt (kul pga 1 april hehe). Istället får jag drömma mig till solen, till stränderna och värmen när jag åker mot sydligare breddgrader i Europa om cirka en månad, och tanken på en ny baddräkt till dess har slagit mig. Jag köpte två stycken enkla, jättefina förra året. Samma modell då jag gillade den på asos hemsida, den ena i svart, den andra i vitt. De är dock sådär trendiga och därmed väldigt högt skurna i benen. Det är en grej som ser bra ut på instagram, och ja, det ser bra ut på mig, men sen återstår att jag inte känner mig bekväm i det alls. Jag vill bara dra ned dem hela tiden, men det finns ju inget att dra ned lol. Det vore helt enkelt fint med en ny baddräkt som jag trivs i!
 
Älskar färgen, lite sådär bränd orange/brun. Jag tenderar att vara rätt fin i den färgen faktiskt! Halterneck är fint det med, och ryggen och alltihop. Den är från Weekday och kostar 250 kr.
 
Länk här.
 
Åh, gult. <3 Jag gillar att den är ribbad, plus att färgen ser ut att vara väldigt varmt gul, inte sådär skrikig. En kanske inte ser lika sjukligt blek ut då, jag menar, om en är så blek att det ser ut som en inte sett solen på 10 år. Lite som mig just nu. Den kommer från Topshop och kostar 24 pund!
 
 
Den här är ju drömmen, från Urban Outfitters för 59 pund. Jag gillar ränder, och ryggen är himla fin. Den är ju dock sådär högt skuren i benen... Men det ser ju så bra ut på bild? Snacka om att gå emot hela grejen till varför jag vill köpa en ny baddräkt haha.
 
 
 
Jag gillar Weekday när det kommer till baddräkter, de hade massa fint. Denna kostar 300 kr och är även den randig, och varmt gul, och låg i ryggen - vilket är ett krav från min sida! - och allmänt najs. En väldigt klassisk baddräkt!
 
 
Jag gillar tanken på en svart baddräkt. Så simpelt, svart funkar till allt osv. Denna är från Gina Tricot och kostar 299 kr. Detaljerna i sidan var fina, och jag gillar att den är v-ringad!
 
 
Så mycket fint! Vi får se om jag kommer fram till att jag trivs i de jag redan har eller om jag klickar hem någon av dessa till slut. Det kan nog råka bli så. Ops!
 
kläder och sånt | |
Upp