MYSEN

Hola och hej igen! Tillbaka från Säffle redan, snabbvisit men vad gör det? Oskar är bäst. Blir dessutom väldigt lugn, det känns tryggt på något vis. Och det är fint. Nu stormar det ute, så himla mys. Det blixtrade och åskade förut, plus ösregn, och jag och Winston gick på en kort promenad mitt i allt. Han är en så cool och chill hund, brydde sig inte ett dugg.
 
Ja, Winston kan vara bland det mysigaste gosigaste alla bra grejer på jorden, vill alltid vara med och leka/bli kliad och gosa. Glädjespridare dygnet runt, sånt behövs! I övrigt har det varit jättevarmt i Öret idag, varmast i hela landet till och med. Jag och mamma senlunchade på stan, fixade grejer på banken, gick lite i butiker för att ta skydd från Saharavindarna som blåste ute, och efter det har jag mest sovit middag pga brutal huvudvärk och kollat Youtube. Och det ska jag fortsätta med nu, såg att Shane har kommit ut med en till del av dokumentären om Jeffree Star. Överdrivet taggad att se den lol. Godnatt finisar!
 
vardag | |
Upp