VÄRLDENS COOLASTE FRISÖR

I lördags var ju jag och mamma på dragshow med gruppen Fashion Pack här i Örebro, på Strömpis närmare bestämt. Gillar ej stället alls egentligen men en gång om året är det en självklarhet att gå dit för att se dem - och då främst Jimmy, den ena fantastiska divan på scen och även min före detta frisör (innan jag slutade klippa mig alltså...).
 
Regnet öste ned, första kvällen på flera veckor, men vi satt under tak så det var mest skönt med lite svalare temperatur än vad en är van vid numera. Jag välkomnar hösten! Vi hade bokat bord och jag åt veggieburgare innan showen, supergod.
 
Så blev klockan 21 och showen drog igång, och å vad bra de är, och å vad bra Jimmy är! Stjärnastjärnastjärna. Jag vet hur nervös han är inför deras premiärer, men sen glänser han bara och lever ut hela sig själv på scen - så fint! En skrattar så en gråter ibland åt allt opassande och kul. Och de snabba klädbytena ska en inte ens tala om. Dansarna gick även alla tre på högstadiet med mig så kul att se dem på scen med!
 
Så kul att ha sett årets show också, den sista för denna sommar till och med!
 
vardag | |
Upp