GOD JUL

Tänk, nu är det julafton. Det känns inte så. Jag brukar alltid bli lite pirrig liksom, älskar julen. I år är det inte samma sak dock. Något fattas ju och det är mycket därför vi åker - för att slippa känna hur tomt det är. Och för att umgås vi tre, mamma, lillebror och jag. Jag har packat och åkt buss hela dagen. Varit nervig för övervikt på bagaget som vanligt men det var lugnt. Jag ligger nu i min säng på hotellet i Köpenhamn, vi har ätit middag, jag har badat i rummets badkar (!) och imorgon bitti flyger vi till Dominikanska Republiken. Vilken dröm. 

Om mindre än ett dygn är vi där. Wow. Men nu måste jag sova eller nått, kan ju iofs sova på det aslånga flyget imorgon men vill inte få in en helt knasig dygnsrytm redan första dagen haha. God natt och god jul fina ni! 

vardag | |
Upp