LOVE WARRIOR KIMONO

Jag gjorde en kul sak för några veckor sedan inför vår stundande resa, eller bara i allmänhet. Jag beställde en kimono från Love Warrior! Ni vet, min tavla Adele kommer ju också därifrån och lite annat smått och gott jag har i hemmet. Jag gillar verkligen företaget och deras estetik, otroligt vackra grejer som skapar lugn på något sätt. 
 
Men nu äger jag alltså även en av deras kimonos, i den rostiga nyansen, och den är underbar. Materialet är tunt, svalt och kanske det skönaste jag haft på mig. Lite som luft. Den har även knappar framtill så en kan ha den som strandklänning. 
 
Jag gillar tanken på att jag kan ha den här precis när som. Nu kanske tanken först ch främst var ner till stranden så jag inte bränner hela mig i Karibien, men jag har på mig den hela tiden här hemma med. Det känns lite lyxigt att gå runt i ett så vackert plagg hemma istället för en vanlig morgonrock. En kan ju även klä upp den till sommarn med ett par klackar och ett läppstift. 
 
Självklart beställde mamma en likadan fast i grått så nu kan vi matcha på stranden - hur bra?
 
 
annat, kläder och sånt | |
Upp