6:E

Glad nationaldag hörrni! Knasig dag egentligen, att vi firar att en gubbe blev vald till kung osv., och jag kan väl inte säga att det någonsin firats per definition i min familj. Omedvetet (?) klädde jag mig dock i sveas färger dagen till ära. Nya kläder också för den delen! En jättetunn bomullsskjorta från Urban Outfitters som jag antagligen kommer leva i nu i sommar för att inte bränna mig konstant.
 
Jag och mamma har flängt runt och handlat inför Antons student - på fredag springer han alltså ut från Karolinska Läroverket. Wow. Sen åkte jag till Alice för mysfika på hennes balkong, så fint att ses igen! Nu har jag traskat hem genom stan och ska göra mig iordning för att sedan gå ut ikväll med bland annat Lovisa! Plus alla Örebros studenter. Vi får se hur det går lol. Hoppas ni har en fortsatt bra dag/kväll, kram!
 
vardag | |
Upp