TILLBAKA FRÅN SÄFFLE

Hej kvällen och hej du som läser detta. Jag är nu hemma i Örebronx efter 5 dygn på vift, de senaste nästan 2 i Säffle. Att vara hos Oskar var himla mys med lång cykeltur till Vänern, bad vid Duse som bilden visar på (jättefint! och ja, den lilla pricken där är jag, Oskar lekte fotograf, för att slippa hoppa i misstänker jag löl - det tackar bloggandet för dock!), lunch vid nämnd sjö, grillning, Harry Potter och second hand-fyndande mm. Fina dagar i bästa sällskapet. Jag har så bra människor runt mig, tack för det! Men jag är som sagt tillbaka i Örebro nu, för att börja jobba redan i helgen. Jag skulle börja i nästa vecka egentligen men behövdes redan innan det. Det känns dock väldigt bra, jag är av någon märklig anledning taggad på att komma tillbaka. Jag saknar rutinerna antar jag, sånt är skönt ibland. Nu ska jag dejta John Blund här från min soffa, godnatt! 
 
vardag | |
Upp