TOGA-PARTY

Igår var vi som sagt som prick andra studenter i vad som tycks vara alla tider och hade toga-party! Det bjöds på grekisk musik och Olympiska spelen anordnat av värdarna Love och Oskar. 
 
De hade gjort himla fint också med massa rekvisita från skolan utanför Oskars hus haha. Jag har förövrigt blivit proffs på att sno bilder som skickas i vår klasschatt!
 
Jag tyckte sådär om att ha toga på mig, det kändes stelt och framförallt väldigt kallt, så jag bytte om rätt snabbt hehe, men annars var kvällen fin! Längesedan jag skrattade så! Jag som i vanliga fall inte gillar massa lekar - det har jag nog aldrig gjort - uppskattade dem faktiskt väldigt mycket! Fint folk har en runt sig också här i Bjärnum.
 
Klassen!
 
Finafina Love! Idag har vi städat Oskars hem, pantat, ätit massa frukost och tagit det lugnt. Även om en inte dricker tar fester på krafterna lol. Nu är jag hemma, har duschat och ska snart iväg till Ica, Ikväll är det tapasknytis med planering inför vår resa, för på tisdag åker vi ett helt gäng till Gran Canaria, närmare bestämt Las Palmas! Jag har inte skrivit så mycket om det här, det har varit så mycket annat, men resan bokades för lite över en månad sedan kanske och vi blir borta i 4 nätter, jag, Oskar, Alexandra, Alicia, Erik och Felix. Skönt med avbrott från Bjärnum i ett soligt spansktalande land tänkte vi. Nu visar dock väderleksrapporterna på regn och moln under vår resa, men vi får be till vädergudarna att det blir bättre. Kul ska det bli i vilket fall, och sällskapet är så fint! 
 
Annan rolig grej - jag tackade ja till min plats på SMU idag. Det känns så märkligt och stort. Jag blir alltså Stockholmsbo till hösten, för att sedan bo där i tre hela år? Wow.
 
vardag | |
Upp