AW

Tänk att en blivit så stor att en kan säga att "jag ska på AW ikväll"? Så är ju dock fallet numera, och just en sådan hade vi "gamlingar" på jobbet nu i början av veckan. Vi hyrde bastuflotten som vi hade på vår kick-off och hängde där hela kvällen!       
 
Fina fina kollegor. De är verkligen världsbäst. Så öppna, deltagande och förstående människor. Vilken lycka att få ha jobbat med dem hela denna sommar!
 
Vackra du!
 
Kallt i vattnet tyckte somliga som inte badat på hela somaren trots att hon bor på en ö (Emrika host). Jag älskar ju havet, trots maneter och annat. Förutom idag då jag efter jobbet tog ett dopp innan färjan kom och lyckades simma rätt in i en brännmanet jag inte såg och som brände mig på armen och båda låren - fyfasen säger jag bara. Hoppas det var första och sista gången för det SVIDER. 
 
 
Vi hade knytis, åt länge, badade lite till, i havet och i den jättevarma badtunnan. Bastun satte vi inte ens på då kvällen var så varm. Då det började mörkna gick jag och Alice på bilden till hennes båt som hon bor på under somrarna på Vrångö, och sen sov vi där. Hur mysigt? Sleepover på havet.
 
Jag vaknat således med den här utsikten och kunde plocka björnbär hela vägen till jobbet. Helt fantastiskt. Jag älskar Vrångö.                   
                                             
vardag | |
Upp