✂️KLIPP✂️

Egoboost deluxe här men jag har ju klippt mig här i Karibien och tänkte väl typ dela med mig av det. Wow, verkligen coolt. Men för någon som inte klippt till en "lång" frisyr på över 5 år, så ja, då är det lite så faktiskt. 

Fint ljus på stranden är det också! 

Salongen låg i gallerian här i närheten och det såg minst sagt skumt ut. Anton sa att han aldrig skulle gå in där. En fick gå igenom en sprit-och tobaksbutik för att komma till det lilla rum som var salongen bakom. Lagom mörkt, jag sattes direkt i stolen och tjejen som skulle klippa mig sa inte mycket, två andra kunder satt där i mörkret de med och väntade, och det var bara att börja klippa liksom. Jag visade en bild, hon nickade, jag tänkte att hon nog missuppfattat allt och att det skulle bli jättekort eller snett eller så. Hon började klippa en sida, gick sen runt hela huvudet, och vips var hon klar. Inget finlir inte, men det behövdes ju uppenbarligen inte för det blev spikrakt. Hur lyckas en med det? 5 minuter tog det också, och jag gick därifrån 160 riksdalef fattigare och mycket överraskad över resultatet. Supernöjd! Känns så bra nu. När jag kommer hem lär jag ju bleka ned allt också, det är ju en process i sig... Men åh vad bra detta blev! 







resor, vardag | |
Upp