LÅNGA DAGAR

Det är långa dagar på jobbet nu. Så stressigt och så mycket att göra. Semestrarna har ju börjat nu plus att det är fint väder så då åker många ut till Vrångö för bad och en lunch på fiket. Det innebär full rulle för oss från 12 till cirkus 16, idag la jag mat utan uppehåll den tiden. Sen stängde jag fiket också nu ikväll. Blir nästan lite imponerad av mig själv. Är därav helt slut nu, puh. Och jag tror jag börjar bli förkyld, suck på det. Jag ska lägga mig i sängen nu, äta jordgubbar och fortsätta kolla på Stranger Things är planen. Sen öppnar jag fiket igen vid 8 imorgon bitti.                                                                                                                                                                                                  
Tur att det är en så himla bra arbetsplats jag hamnat på, att det är så vackert att ta sig dit och att jag får njuta av havet. Idag var dessutom Love, Alexandra och Alicia på besök och åt lunch, kul! Jag jobbar ju hela sommaren nu MEN! Jag får allt in en semester ändå! Jag och mamma har bokat en resa till ön Naxos i Grekland veckan innan skolan börjar i augusti. Vi flyger till Santorini och tar sedan båten till Naxos och sen ska vi bara ha det skönt en hel vecka. Smala kullerstensbelagda gränder, fin strand, mysiga restauranger, bra böcker att läsa i solstolar, att umgås med mamma, åh så mysigt. Det ser jag fram emot!                                                                                                                                                                                                     
vardag | |
#1 - - Angelica Wåhlin:

Hoppas verkligen att du slipper undan förkylningen!

Upp