BYGGMÄSTARN

Förra helgen+början av veckan var jag hos Oskar i några nätter och hjälpte honom delvis med jobbet, händig som en är (lol, fast jo, lite händig är jag ändå), och dels bara var vi och gjorde mest ingenting, också skönt. Och kollade Enkelstöten och jag lyckades somna i sista avsnittet :'). Älska tabletter en blir trött av. Och vi kollade det där interaktiva avsnittet av Black Mirror och blev ganska besvikna. Nya säsongen av det blev jag för övrigt rätt besviken på den med. Jag blev kvar i Säffle en natt extra dessutom då mitt tåg möt Götet blev inställt i sista sekund och inga fler tåg gick för den kvällen, så det blev tidigt morgontåg dagen efter istället och jag hann trots det till jobbet - imponerande!                                                                                                                                                               
Han ser lite cool ut i sina kläder iaf. Det gjorde inte jag så därav en bild på honom och Chess-bilen istället. Jag trivs i Säffle, det känns lugnt och tryggt där. Som om en kan släppa stress och press lite gran, och sånt gillar vi.                                                                                                                                                                                                 
vardag | |
Upp