ETT STYCKE BALKONG

Min lägenhet har även balkong! Som är helt okej stor! Och som har sol hela dagen! Det gillas och jag gick all in på att inreda den till max, så here we go!                                                                                                                                                                                 
 Utemöblerna fick jag hemlevererade från Ikea för några veckor sedan och jag är så nöjd, så mysigt med en soffa där jag kan äta frukost eller ligga och kolla serier i om kvällarna om vädret tillåter! Precis som prick alla andra har jag en ljussling kring balkongräcket, fint om kvällarna.                                                                                                                                                               
Mittemot soffan står en bokhylla i metall, även den från Ikea, med lite ljus och sånt, såklart. Och en ihopvikbar stol om jag inte är själv på balkongen, plus alla växter som jag köpte på Plantagen. En dagstripp med buss dit och jag fick med med både växter och jord hem, tung bussresa men så värt det. Det är mest örter som jag kan använda i matlagning och lavendel, bra för humlorna och bina.                                                                                                                                                                    
Mattan är mammas gamla som jag fått och hade i köket i Bjärnum, men nu fick den flytta ut hit. Den passar så bra där. Nöjd med min lilla balkong. Lätt den plats i hemmet jag spenderar mest vaken tid på för tillfället. Redan lyckats bränna mig i solen från balkongen till och med.                                                                                                                                                                         
 
mitt krypin+inredning | |
Upp