FLYTTEN

Jag dokumenterade ju aldrig min flytt som den succébloggare jag varit under våren... Här kommer den i bilder iaf, mest för att jag tycker bilderna då jag försöker få ned soffan från vinden där den stått hela året. Mamma bestämde sig för att leka papparazzi istället för att hjälpa mig. Få männsikor jag skrattar så mycket med som med mamma! Soffan kom senare i veckan Oskars familj och hämtade och den finnes nu i hans rum i Säffle tills vidare. Annat jag gjorde var att packa kläder i kaos, ha lite panik just för att jag äger så mycket saker, jag kastade en massa, men på det stora hela gick det ganska smidigt. Dagen innan flytten fick jag nycklarna och jag åkte direkt till lägenheten efter skolan med färg jag köpt på Bauhaus helgen innan för att måla ena väggen grå. Jag hade ju ingen stol kom jag på där i stundens hetta och smög ut och hämtade en tädgårdsstol vid kolonilotterna här intill. OBS! Jag ställde självklart tillbaka den sen! Jag åt traditionsenlig hämtmat på golvet, och under flyttdagen var vi sedan ett stort gäng som åt pizza på sängen i mitt nya hem. Love hyrde bil och vi flyttade som en flytt brukar gå till, från ett ställe till ett annat. Flytten i sig var väldigt jobbig och jag mådde ganska dåligt den dagen - jag hade stressat så för den innan och då blir det nog gärna så. Jag packade upp allt under kvällen och nästa dag, och sedan kom mamma upp helgen efter med min lilla misse och för att åka en sväng till Ikea och köpa sånt där jag behövde men inte hade, typ ett mindre matbord, hopvikbara stolar, en bananplanta, förvaringslådor etc. som jag fick i födelsedagspresent av henne, supergulligt. <3 Sedan flytten har jag även småpillat med lite annat i lägenheten, och ytterligare en vägg kan möjligtvis ha blivit grå, men det är helt ok med hyresvärden och nu är det så mysigt här så, men bilder på det tar vi i ett annat inlägg!                                                                                                                                                                                  
 
vardag | |
Upp