MIDSOMMAR

Midsommar är en märklig högtid egentligen, men det är fint med en nästintill obligatorisk sommarfest. En borde ha mer sånna fester under sommaren egentligen. Att det i sin tur behöver innebära fylla alltid jämt och ständigt kanske jag inte håller med om, men min midsommar var väldigt lugn och mysig. Förmiddagen bjöd på sol och jag gick ut och plockade blommor. Efter hon jobbat klart kom Lovisa till mig och vi band enorma kransar och "såg ut som sommarpratare" - Lovisa. Sen tog vi bussen till Love för att äta midsommarmiddag vi tre!                                                                                                                                                                   
I matchande byxdressar. <3                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         Love gjorde västerbottenpaj, vi hjälpte till med sallad och sånt och hade en jättemysig middag (inomhus dock, då det traditionsenligt började regna denna dag), lekte lite charader när Siri, Loves syster kom hem, och bakade rabarberpaj till efterrätt. Lovisa mådde inte så bra stackaren så Love skjutsade hem henne tidigare, men sen satt vi uppe till sent med Siri och pratade om allt möjligt innan han skjutsade hem även mig. Så mysig midsommar med två av mina favoritpersoner! Hela midsommarhelgen har jag sedan jobbat, högt tryck men jag jobbar bäst under lite stress (om jag mår stabilt dvs) så det är bara kul just nu! Hoppas ni har haft en fin helg ni med! Glad sommar på er!
 
vardag | |
Upp