SUSHIDEJT I SPÖREGN

I fredags efter jobbet trotsade jag och Lovisa tröttheten, plis sjukdom för hennes del, och tog oss upp på stan för att äta sushi och gå på bio, såså fint och mysigt. Vi fick vänta på tok för länge på sushin men hade för en gångs skull ingen stress pga ledighet nu så vad gjorde det egentligen? Sen började det spöregna och vi satt under markisen och såg på alla som sprang förbi i panik över regnet, medan jag tyckte det var alltmänt drömmigt pga älskar regn. Vid 22 satte vi oss sedan i biosalongen för att se nya Aladdin - väldigt häftig och allmänt mysigt att gå på bio, alldeles för länge sedan jag gjorde det. Sen kom vi hem, übertrötta mitt i natten nästan, för att jobba nästa dag, men det är sommar och allt sånt blir lite mer överkomligt då.                                                                                                                                                                                                             
Glad åt denna människa i mitt liv, ännu bättre att vi till och med bor i samma lägenhetshus numera<3                                                                                                                                                                                                                                     
vardag | |
Upp