OCH SEN BLEV DET MAJ

Oj vad länge jag varit borta. Så hej! Att jag tagit ett så långt uppehåll har nog aldrig någonsin hänt här? Men det har behövts och det har varit välbehövligt. Såså mycket har hänt sedan jag bloggade sist, men jag kan säga att: 1. jag mår mycket bättre 2. jag kommer göra ett helt inlägg med massa bilder och grejer om vad jag har haft för mig här i nästa vecka tänker jag.                   
Det som toppar listan är nog att jag flyttat dock. Jeezus vad skönt. Och vad som är ännu bättre är att jag nu återigen är sambo med min lilla misse. Åh vad jag tycker om henne. Annat som toppar är då jag blev godkänd i sång, och min birthday som var fin på sitt sätt. Men just nu ville jag mest säga att jag tänker fortsätta hänga kvar här, även om det inte verkat så den senaste månaden plus lite till. Tack för att ni fortfarande tittar in här. <3
 
vardag | |
Upp