MKT SENT OCH MYSIG KVÄLL

Jag har haft en så fin kväll och kom hem på tok för sent - alltså typ nu - med tanke på att skolan börjar på måndag, men vad gör det? Jag är så glad över mina vänner. Ikväll var jag och Alexandra hemma hos Alicia på halloween/inflyttningsfest, bara vi tre, och vi hade det så mysigt. Alicia och hennes kille har precis köpt lägenheten de bor i! Vid tolv gick vi ut på stan, spenderade kvällen på samma klubb som Danny tydligen (men som vi dock aldrig själva såg, suck), och kvällen slutade med att jag gick hem från Frölunda Torg dit spårvagnen tog mig men inte längre, då bussen inte gick så sent och jag var sämst som inte kollade upp det. När var jag ens uppe såhär sent senast? Jag vet inte. Är ju pensionär by heart i vanliga fall.
 
 
Halloweensminkad och allt. Något kladdigare efter några timmar. Älska svart ögonskugga som har en tendens att göra just det. Nu ska jag sova. Länge. Godnatt!<3
vardag | |
Upp