UPP&NED

Sista bilden representerar egentligen min gårdag som bäst, men hade det lika mysigt som första bilderna visar på kvällen så de fick också vara med. Jag har en sån där vecka då jag faktiskt mår väldigt bra, men jag är samtidigt väldigt lättirriterad på saker, och väldigt arg. Jag är inte en person som brukar vara särskilt arg men pga vissa omständigheter har det nu blivit så i livet just nu. Det är jobbigt för det tar en massa energi, men samtidigt ger det mig också energi. Paradoxalt det där, men en får lite jävlar anamma helt enkelt och det är ju ändå något positivt. Jag vänder ilskan till min fördel istället och det är skönt att känna att jag faktiskt kan göra det. Därför tyclkte jag att jag behövde en dejt med mig själv igårkväll, hemma med en bok och massa saker jag gillar. Plus sovmorgon imorse och en bra dag lektionsmässigt i skolan. Hade en superbra sånglektion. Och! Jag dansade en jättemysig kvällskurs ikväll. Så trots ilska har dagen varit väldigt bra. Imorgon väntar massa mer dans och jag hoppas mitt ben klarar det, men sen är det helg och då kommer Alice hit! Såå mysigt och jag är så taggad! Nu ska jag sova, kram<3
 
vardag | |
Upp