DIG ÄLSKAR JAG

Hej! Kolla vilken fin vän som bjöd mig på fika i höstsoliga Haga idag, när jag behövde det som mest? Du är bäst Jessan, älskade vän. Du får mig alltid att skratta även om det är motsatsen till det jag först kände för att göra.
 
Och ja, vi slog på stort som vanligt. Två fikainlägg på rad dessutom, men vad gör det? Alla älskar väl fika. Plus att det har varit examinationsvecka och då förtjänar en lite extra fika, så som varje dag helst. Men nu är denna odrägligt långa vecka över. Fy vad mycket känslor som fått rum i den. Allt blir till en enda röra av nervositet, väntan, lättnad, glädje, tvivel och rädsla. På det har en ett privatliv som fallerar lite i kanterna och vips har du ett vrak som nu sitter på ett tåg mot Örebro och är oerhört glad över att få ta höstlov en vecka. Jag ska sova. Äta. Vila. Sånt där basic som en alltid ska göras men som prioriteras bort en sån här vecka. Jag är i Örebro till på tisdag är tanken. Jag ska träffa Alice som jag saknar så, och Amelia också! Och såklart hänga med mamma, Anton och Winston. Kolla på TV, läsa, promenera, bara vara. Hur drömigt? Jag har saknat Örebro, vill helst vara framme typ nu. Men om 2 timmar så, 2 timmar jag ska spendera med att just läsa nu. Ha en fin kväll och helg hörrni, kram!
 
vardag | |
Upp