RECAP

Jag bloggade ju inte på cirka en månad och hela skolstarten plus mycket annat hamnade aldrig här på bloggen därför vilket känns synd, men här kommer månaden som gick i collage om ni vill se ändå!
 
Jag började skolan och vi höll i insparksvecka med tema Eurovision för de nya ettorna. Hela veckan höll det på, jag lärde ut en dans, vi höll i aktiviteter och på lördagen var det stora racet då de i sina lag skulle ut på stan och samla poäng vid stationer. Jag och Linn klädde ut oss till Dolly Style i färgat hår och höll i finsk karaoke vid Operan. På kvällen var det final på Hisingen, lagen framförde sina nummer, vi skrattade en massa och sen var det fest till sent.
 
Den veckan höll vi i tvåan även i det traditionsenliga spökhuset för resten av skolan och vi såg ut nått sånt här. Bästa klassfotot någonsin? Jag tror det. Väldigt roligt hade vi i alla fall.
En kväll spelade Molly Sanden på Liseberg och vi var några från klassen som drog dit. Jag var så otroligt imponerad av henne, wow.
 
Jag har haft några sista balkonghäng med missen innan det började regna typ varje dag. Även ätit pokébowl typ 10 dagar i rad pga ny favoritgrej.
 
Jag gick ut i skogen vid Beryll för att plocka blåbär och hittade 1 ynka.
 
Göteborg har varit fint i motljus.
 
Jag har dansat massa och suckat över barrelturns som vägrar sätta sig i kroppen vilket resulterat i en massa filmer och bilder på oklara danssteg på mig själv i självlärnings-syfte. Suck. Men en månad till examination kvar, here we go.
 
Tydligen gosat en massa med missen, och haft photoshoot med henne i en påse. Fashion.
 
Sett en dubbel regnbåge vid skolan!! Och badat i rött ljus. Såg ut som en ad för Urban Outftters typ. Skäms inte ens.
 
Till sist har vi dansat Chicago under en jazzlektion och det gick bättre än snurrarna jag nämde ovan iaf. I klackar också, till Cell Block Tango. Kan ni gissa om jag var glad? Mitt drömnummer att få göra på en scen någon gång. Bösta skolan och bästa klassen.
 
Det var det hele i bilder. Har självklart gjort massa annat med. Typ övat överdrivet mycket sång men det är ju jättebra, köpt en bänkugn av Anton i klassen till min lilla lägenhet så nu kan jag officiellt laga mat på riktigt även här, varit på bio x2 med Hampus och blivit förvirrad av vädret som inte bestämmer sig för hur det vill ha det osv. 
vardag | |
Upp